Wij zijn gesloten. Op woensdag 1 januari gaat de webshop weer open. Graag tot dan!

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

Wij  kunnen alleen garanderen dat wij bestellingen binnen 24 uur versturen via brievenbuspost. Voor de bezorging zijn wij afhankelijk van PostNL. Zodoende kunnen wij geen garanties geven voor bezorgdata.
Spacer
Heeft u om 17:00 uur besteld, dan zal uw bestelling uiterlijk de volgende dag om 17:00 uur in de brievenbus van Postnl gaan.
Heeft u om 21:30 uur besteld, dan zal uw bestelling uiterlijk de volgende dag om 21:30 uur in de brievenbus van Postnl gaan.
Spacer
Brievenbussen worden geleegd van maandag tot en met vrijdag en PostNL bezorgt van dinsdag tot en met zaterdag. Spacer
LET OP: Regelmatig ontstaat er vertraging bij PostNL. Met name bij post die in het weekend verstuurd is. Hier hebben wij helaas geen invloed op.
Spacer
Helaas doen verzendingen naar België er zeer wisselvallig over. Van 2 tot soms wel 10 dagen. Ook hier hebben wij geen invloed op.

Wat moet ik doen als mijn bestelling niet bezorgd is?

Indien je bestelling na ontvangst van onze bevestigingsmail niet binnen 5 werkdagen is geleverd, controleer dan eerst in de bestelbevestiging of het opgegeven adres juist is. Klopt het adres? Neem dan contact op met ons via info@mijnarmbandje.nl

Ik heb nog geen bestelbevestiging ontvangen. Wanneer wordt deze verstuurd?

Er wordt binnen 30 minuten na het plaatsen van een bestelling automatisch een bevestiging verstuurd. Als u deze niet ontvangt, is deze wellicht in de SPAM terecht gekomen. Laat het ons per mail weten als de bevestiging niet is aangekomen. Dan versturen wij deze nogmaals handmatig.

Ik heb nog geen verzendbevestiging ontvangen. Is het al verstuurd?

Wij versturen alle bestellingen gegarandeerd binnen 24 uur na ontvangst van de betaling. Daarom sturen wij enkel een bevestigingsmail na ontvangst van de betaling en geen aparte verzendbevestiging. Bestellingen worden via PostNL brievenbuspost verzonden. Een track- en trace is niet van toepassing.

Wat wordt bedoeld met 'tekst 1' en 'tekst 2'?

De bandjes worden plat gelegd tijdens het graveren. Tekst 1 komt in het midden aan de ene zijde en Tekst 2 in het midden van de andere zijde.  Beide teksten komen dus wel aan de buitenzijde, maar zullen niet naadloos in elkaar over lopen. De hoeveelheid tekst die geplaatst kan worden is afhankelijk van de gekozen maat.

Welke maat moet ik kiezen?

De maat voor een armbandje kan vrijwel niet aan leeftijd gekoppeld worden. Voor iedereen is dit namelijk weer anders. Bekijk onze meetinstructies voor meer informatie over het bepalen van de maat.

Kan ik zelf een kleur voor de tekst kiezen?

Nee. De armbandjes worden gegraveerd en dus niet met inkt bedrukt of gevuld.

Hoe kan ik betalen?

Bestellingen voor Nederland kunnen met iDeal betaald worden.
Bestellingen voor België met Bancontact.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten zijn € 1,95 per bestelling ongeacht het aantal armbandjes.

Kan ik alsnog korting krijgen op een bestelling die ik eerder heb geplaatst?

We kunnen ons voorstellen dat het erg vervelend is om te ontdekken dat er een kortingsactie is vlak na aankoop. Het is helaas niet mogelijk om achteraf nog in aanmerking te komen voor de actiekorting. Kijk daarom voor het plaatsen van de bestelling op onze facebookpagina om te kijken of er lopende kortingsacties zijn.

Zijn de SOS bandjes BPA-vrij?

Ja, de siliconen armbandjes zijn BPA-vrij waardoor de drager niet wordt blootgesteld aan de schadelijke stof Bisphenol-A